Przejdź do głównej zawartości

MOJA ODSKOCZNIA

moja własna odskocznia tzn... gdzie na chwile ucieka wiecznie zapracowana siostra aby...
uciec na chwilę od obowiązków doradcy sprzedaży...
odejść od moment od stosu wyczekiwanych książek...
goniących mnie terminów projektów...
i nadchodzących egzaminów...

Gdzie uciekam, aby naładować swoje własne baterie... aby mieć więcej siły by codziennie wstać rano i czerpać korzyści z dnia już od godziny 6... często choć mam lenia mobilizuje się pamiętając, że nie tylko ja liczę się w swoim codziennym... poplątanym jak dotychczas życiu... wiem, że chociaż dzień... jest mało kolorowy... szkoła.... wielogodzinne wysiadywanie w ławce... biała nieznosząca mnie już powoli tablica... praca... wiecznie niezadowolone klientki... pozostawiające po sobie olbrzymie stosy ubrań w przymierzalniach... i wychodzące z nich zadowolone panie ... które coraz częściej powtarzają, że udało im się dziś trafić na przemiłego i zadowolonego doradcę sprzedaży... w pewien sposób motywują mnie do pracy... do wytrwałości i chęci czerpania większych korzyści z szarego i ponurego dnia... choć coraz bliżej lato to moje poranki wciąż są trudne... ciężko jest mi się zwlec z łóżka i gdyby nie mój adoptowany piesek pewnie siedziała bym w nim jak najdłużej... lecz wiem jednak, że to on tam na mnie czeka już od rana... a spacer ze mną o poranku sprawia mu największą radość jaką tylko może wyrazić merdając swoim ogonkiem i ciesząc swój mały pełen uśmiechu pyszczek...

A nie odwlekając już dłużej moją własną odskocznią która sprawia mi niezmiernie olbrzymią radość.... jest fotografiiiia przez mega długie iii .... pomimo iż jestem zwykłym amatorem... od czasu prezentu jaki dostałam już jakieś 4 lata temu na spóźniony dzień dziecka... rozwijam swoją pasję w każdej możliwie wolnej chwili... wiem, że jest jeszcze wiele przedemną, ale wiem też, że już dużo jest za mną ... a fotografii nie zamienię i będę się nią bawić ... do końca swojego mam nadzieję, że najdłużej możliwego życia...

A oto kilka moich małych ulubionych staroci...






















A oto moja ulubiona 10 zdobyczy młodocianych...  Powiedzcie czy wy posiadacie swoje małe zdobycze u siebie w galerii komputerowej, oraz czy chcecie się czymś pochwalić??? Chętnie zobaczę czy wy także posiadacie swoje małe perełki fotograficzne ...

POZDRAWIAM WIECZNIE ZAPRACOWANA SIOSTRA....

Komentarze

  1. jak nie lubie pająków to zdjęcie jest świetne ;))

    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, dobrze jest mieć jakąś odskocznie!!! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Share Week 2016 czyli kto jest moim faworytem ...

  SHARE WEEK 2016 czyli kto jest moim faworytem ...   Pierwszą bloger-ką którą śledzę już od ponad 3 lat jest Alina Moskwa, prowadzi ona jedyny w swoim rodzaju blog o organizacji, która niestety jest mi dosyć bliska bo inaczej nie dało by się połączyć szkoły, pracy oraz codziennych obowiązków. Blog figuruje pod nazwą designyourlife , jest on przejrzysty kolorowy, a przede wszystkim nowoczesny...    Drugim blogiem który uwielbiam np. za comiesięczne kolorowe tapety na ekran, chociaż by mojego komputera, świetnie sporządzone CV jest blog onelittlesmile.   Trzeci blog na który zaglądam troszkę rzadziej jest blog Doroty Goldmann, uwielbiam ją oraz jej wpisy chociaż by za tematy jakie w nich porusza. To jej teksty czytam od deski do deski. Podziwiam ją za wiele spraw do których w obecnej chwili jeszcze się wam nie przyznam. Wiem, że ma piękne koty i tworzy z nimi przepiękną całość, co nadaje jej wyrazisty charakter. Blog tej oto autorki możecie sledzić pod nazwą olfaktori

PORANEK PRZED SZAFĄ#1

PORANEK PRZED SZAFĄ czyli co na siebie włożyć ???? czy to jest tylko mój codzienny problem... czy większość was tak ma, że staje przed szafą i zastanawia się co na siebie dziś ubrać .... Już niedługo pierwsza maturka ... a ja przygotowałam dla was małą wizję jak ubrać się, żeby było po prostu ok... Co wy na to???   PIERWSZA STYLIZACJA ---  WOLĘ SPODNIE...   1) Shirt z siatkową wstawką   2) Zegarek 3) Marynarka  4)  Plecak z frędzelkami  5) Spodnie 6) Baleriny     DRUGA STYLIZACJA - SUKIENKA W ROLI GŁÓWNEJ 1) Sukienka   2) Naszyjnik z wisiorkiem  3) Zegarek  4) Szpilki   5) Kopertówka     TRZECIA STYLIZACJA - DELIKATNIE I KOBIECO        1) Marynarka  2) Koszula  3)  Spódnica  4) Baleriny 5) Zegarek        CZWARTA STYLIZACJA - MATURA NA SPORTOWO     1) Bransoletka  2) Trampki  3) T-shirt 4) Okulary 5) Spodnie      PIĄTA STYLIZACJA - MAŁA CZARNA czyli jak KSIĘŻNICZKA 1) Sukienka  2) Szpilki 3)  Naszyjnik 4) Kolczyki  5) Ze

CZAS START... MATURA 2016

Wielkimi krokami zbliża się maj czyli CZAS START.... MATURA 2016 Pamięta jakiego miałam pietra przed swoją maturą... Jak pomyślę o tym dzisiaj to już wiem, że nie było warto... Obecnie taki egzamin mam 2 razy w roku więc po prostu już weszła mi taka mini matura w nawyk... Wcześniej wspominałam, że uwielbiam matematykę... Uratowałam już kilkunastu maturzystów przed ich niewiedzą, obawami i strachem. Doradziłam im jak należy się przygotować do matury z matematyki... Na co zwrócić uwagę przy wypełnianiu arkusza, oraz jakich błędów nie popełniać, aby uzyskać wynik pozytywny... Jak widać moje rady im pomogły... A ja mam się już czym pochwalić... Chcieli osiągnąć tylko 30% część z nich zdała już na 55% ... Dlatego uważam, że moje rady były bardzo pomocne... A moje starania oraz ich systematyczna praca nie poszła na marne.. Pamiętajcie nie zależnie od tego ile będziecie mieć procent nie świadczy to wcale o was... Niekiedy po prostu materiał jaki zostaje ułożony jest czasochłonny, a niewie

Dziękuję za odwiedziny...

Dziękuję za odwiedziny...

zapracowana.... siostra na instagramie....