Przejdź do głównej zawartości

1 czerwca


1 CZERWCA --- DZIEŃ DZIECKA....
tak w końcu... dzień dziecka... kolejny rok i co... dalej dziecko... kilka dni temu jeden z naszych wykładowców na uczelni... opowiedział pewną reakcję młodego chłopaka która miała miejsce właśnie 1 czerwca... w ten oto dzień .... 20 paro letni chłopak podróżował sobie pociągiem ... jadąc odebrał telefon... i w rozmowie z inną osobą powiedział jedną ważną rzecz....
rano dzwoniła do mnie mama... hmmm....
złożyła mi życzenia z okazji DNIA DZIECKA...
mam ponad 20 lat a mama dalej składa mi życzenia...
 
To znak, że o Tobie twoja kochająca mama pamięta...
Dlatego pamiętajmy o wszystkich dzieciach...
 
WSZYSTKIE DROGIE DZIECI... życzę wam, aby wasze słodkie dzieciństwo trwało jak najdłużej... abyście zapamiętywali tylko te najpiękniejsze chwile... żeby wasze codzienne poranne pobudki...
odbywały się tylko z uśmiechem na twarzy... śniadania były tylko w pełni kolorowe i niezapomniane... pamiętajcie że kuchnia to także smaki dzieciństwa...
aby słabe oceny w szkole nie sprawiały smutku tylko dodawały wam siły i motywacji...
bo jutro zawsze może być lepiej...
WESOŁEGO i POGODNEGO DNIA DZIECKA życzy
WIECZNIE ZAPRACOWANA SIOSTRA... 
A oto moje wspomnienia z dzieciństwa...
 

jako 13 latce świat do góry nogami poprzestawiał dużo młodszy brat...
szybka solidna nauka a później czas się pobawić ... szkoda siedzieć w książkach on na mnie czeka...
tak zazwyczaj myślałam przecież to są chwile a czas ucieka ...
dzisiaj tego nie żałuje mam dużo zdjęć i wspomnień z tego okresu a za to po prostu dziękuje rodzicom.... to oni pokazali mi co jest najważniejsze...
 
ja chodziłam do szkoły a on rósł i rósł i rósł.... grzechotki wyszły mu z mody...
przyszedł czas na auta...
 
 
tak na drożdżach rósł szybko że... nim się obejrzałam... zajął się gospodarką ...
dla niego jedna rola była i za mała...

 
taki był z niego spryciarz , że belki raz dwa z tatą owijał ...
a jak skończył już to na krok ich nie omijał... siedział i siedział na nich...  
 
potem raz dwa usypiał... spał jak zabity ... nikt go z łóżka nie zwijał...
sen tak go nigdy nie zmorzył szybko jak teraz...
gadzina ta mała bywa po prostu strasznie wytrzymała...
 
 
 w aucie tak nawet nie zasypiał jak potrzeba była... by cisza w nim zastała...
gdy rodzinka ta spokoju chciała...
 
 
musiała innych sposobów szukać na tego małego drania...
 

taki z niego sprintowec że biegał  w przełaju... lecz zamał był na olimpiady wiec szukał innych dostępów do medalów...
 


mentosów za dużo zjadał wiec olimpiada mu sprzed nosa uciekła ...
 
 
 postawił wnet na inny sport... kariera przed nim otworem stała miał cztery kółka i próbowała być jak strzałą niczym czerwona fura mc qiuna zygzaka...


próbował i próbował ostro dalej walczył...


na koniec powiedział cztery kółka mało ... zaglądał często w niebo będę fruwał nad niebiosami...


Spałzował po czasie... i siedzi gdzieś teraz....
 



WSZYSTIEGO NAJELPSZEGO ŁOBUZIAKI.... 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Share Week 2016 czyli kto jest moim faworytem ...

  SHARE WEEK 2016 czyli kto jest moim faworytem ...   Pierwszą bloger-ką którą śledzę już od ponad 3 lat jest Alina Moskwa, prowadzi ona jedyny w swoim rodzaju blog o organizacji, która niestety jest mi dosyć bliska bo inaczej nie dało by się połączyć szkoły, pracy oraz codziennych obowiązków. Blog figuruje pod nazwą designyourlife , jest on przejrzysty kolorowy, a przede wszystkim nowoczesny...    Drugim blogiem który uwielbiam np. za comiesięczne kolorowe tapety na ekran, chociaż by mojego komputera, świetnie sporządzone CV jest blog onelittlesmile.   Trzeci blog na który zaglądam troszkę rzadziej jest blog Doroty Goldmann, uwielbiam ją oraz jej wpisy chociaż by za tematy jakie w nich porusza. To jej teksty czytam od deski do deski. Podziwiam ją za wiele spraw do których w obecnej chwili jeszcze się wam nie przyznam. Wiem, że ma piękne koty i tworzy z nimi przepiękną całość, co nadaje jej wyrazisty charakter. Blog tej oto autorki możecie sledzić pod nazwą olfaktori

PORANEK PRZED SZAFĄ#1

PORANEK PRZED SZAFĄ czyli co na siebie włożyć ???? czy to jest tylko mój codzienny problem... czy większość was tak ma, że staje przed szafą i zastanawia się co na siebie dziś ubrać .... Już niedługo pierwsza maturka ... a ja przygotowałam dla was małą wizję jak ubrać się, żeby było po prostu ok... Co wy na to???   PIERWSZA STYLIZACJA ---  WOLĘ SPODNIE...   1) Shirt z siatkową wstawką   2) Zegarek 3) Marynarka  4)  Plecak z frędzelkami  5) Spodnie 6) Baleriny     DRUGA STYLIZACJA - SUKIENKA W ROLI GŁÓWNEJ 1) Sukienka   2) Naszyjnik z wisiorkiem  3) Zegarek  4) Szpilki   5) Kopertówka     TRZECIA STYLIZACJA - DELIKATNIE I KOBIECO        1) Marynarka  2) Koszula  3)  Spódnica  4) Baleriny 5) Zegarek        CZWARTA STYLIZACJA - MATURA NA SPORTOWO     1) Bransoletka  2) Trampki  3) T-shirt 4) Okulary 5) Spodnie      PIĄTA STYLIZACJA - MAŁA CZARNA czyli jak KSIĘŻNICZKA 1) Sukienka  2) Szpilki 3)  Naszyjnik 4) Kolczyki  5) Ze

CZAS START... MATURA 2016

Wielkimi krokami zbliża się maj czyli CZAS START.... MATURA 2016 Pamięta jakiego miałam pietra przed swoją maturą... Jak pomyślę o tym dzisiaj to już wiem, że nie było warto... Obecnie taki egzamin mam 2 razy w roku więc po prostu już weszła mi taka mini matura w nawyk... Wcześniej wspominałam, że uwielbiam matematykę... Uratowałam już kilkunastu maturzystów przed ich niewiedzą, obawami i strachem. Doradziłam im jak należy się przygotować do matury z matematyki... Na co zwrócić uwagę przy wypełnianiu arkusza, oraz jakich błędów nie popełniać, aby uzyskać wynik pozytywny... Jak widać moje rady im pomogły... A ja mam się już czym pochwalić... Chcieli osiągnąć tylko 30% część z nich zdała już na 55% ... Dlatego uważam, że moje rady były bardzo pomocne... A moje starania oraz ich systematyczna praca nie poszła na marne.. Pamiętajcie nie zależnie od tego ile będziecie mieć procent nie świadczy to wcale o was... Niekiedy po prostu materiał jaki zostaje ułożony jest czasochłonny, a niewie

Dziękuję za odwiedziny...

Dziękuję za odwiedziny...

zapracowana.... siostra na instagramie....